Egypten och Norge

Danne åker till Egypten på söndag tillsammans med en vän till honom. Egentligen var det meningen att jag också skulle följt med men som gravid är det mycket jobb med läkarintyg och dyl. som måste fixas om man ska iväg utomlands. Dessutom är det risk för sjukdomar och magsjuka där nere, sådant som man helst inte vill drabbas av när man är gravid. Så jag valde att att stanna hemma. Det kan vara bra att vi fått komma ifrån varann lite. Senaste dagarna har vi gått varann lite på neverna tack vare denna renovering här hemma. Vi får ta en utomlandssemester tillsammans sen när Bobo kommit. et kan nog bli riktigt häftigt!
Så idag beställde jag flygbiljetter för mig och mommo till Norge istället. På tisdag åker vi två till Stavanger för att hälsa på min moster och hennes familj! Det ska bli riktigt jävla kul. Förr i tiden åkte jag till henne varenda lov jag hade, men sist jag var där var i Påsk förra året. Fem dagar blir jag där och kommer hem samma dag som Danne. Jag längtar redan!

 

 

 

 

Skillnad kanske, men jag är nöjd med min resa. Jag har aldrig varit mycket för att resa. 


kommentera mera
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Jaha okej vad synd, det kan vara bra för mig att veta om jag någonsin skulle byta metod, vilket jag inte tror men ändå =)

2010-04-10 @ 11:37:11
URL: http://www.designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0