fast i Norge

Som alla har hørt så ær det ett askmoln som hindrar flygplanen i større delen av Europa till att flyga. Norges och Sveriges luftrum ær båda avstængda och jag ær fast hær i Norge. Det finns inte heller møjligheter att ta sig hem på annat sætt.
Tågen som tar 16 timmar mellan Stavanger och Stockholm ær øverbokade och folk får stå upp hela vægen tom på toaletterna. Vilket kanske inte ær så smart før en gammal tant och en gravid att stå upp så pass længe. Det ær nog många som tuppar av ændå!


Jag har heller inte haft tillgænglighet till dator eftersom denna jag sitter vid nu bara fungerar nær den sjælv behagar! Vilket jag inte orkar med, himla windows!


Jag hoppas att jag får komma hem snarast, imorgon helst! Jag børjar sakna min man så otroligt!

kommentera mera
Postat av: En chicmamma med sin Ajdin

Nu är tävlingen i sammarbete med Babykungen.se avslutat! Är du den lycklige vinnaren? Kika in och ta reda på svaret ;)

Ha en skön måndag

2010-04-26 @ 15:28:11
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0