Ikea igen..

Älsklingen väckte mig för en halvtimme sen och bad mig gå upp och klä på mig på en gång, eftersom snickaren skulle komma vid 10.
Och nu har han kommit och han håller på med det sista måladet av vardagsrummet. Jag har ätit frukost och ska strax ringa till bror och se vilken tid vi ska till Ikea. För idag ska vi dit igen och köpa allt jag glömde sist. Jag ska dessutom ta en titt på en del nya grejer jag kommit på att vi kanske behöver. Däribland hatt och skohylla. Det finns ju en massa fint. Och roligt kommer det att bli.
Jag och Sofia har pratat i några dagar om att ha en liten påskmiddag här. Tyvärr är ju inte allt helt klart ännu. Väggarna är nymålade och vi har inte fått bo in oss ännu. Vi får se om vi kanske kan ta det lite senare. Det skulle ju vara kul att få visa upp lägenheten nu när allt är nytt och fräscht.
Sofia Minttu och Pontus.

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0