jag kommer att sakna dig

Nu är Danne på väg till Egypten och jag saknar honom faktiskt inte ännu :D Han ringde mig faktiskt hela TRE gånger från Arlanda. Jag tror att han har lite ångest över att åka iväg och lämna mig. Men det var ju jag som valde att inte följa med. Jag hade ingen lust alls att ge mig iväg på solsemester gravid, tjock och ful som jag tycker att jag är just nu. Det skulle bara bli mer jobb än löning. Dessutom skulle jag vilja stanna där nere längre än en vecka om jag suttit mer än fem timmar på ett jobbigt flyg. Jag har aldrig flygit så långt men kan tänka mig att man kan bli galen på att inte kunna öppna ett fnster och få frisk luft där inne.



Själv sitter jag och väntar på min bror som ska hämta upp mig, och så ska vi åka till Åsättra (mommo & morfar). Egentligen borde jag ta denna tid till vara genom att ge mig på diskberget i köket som bara stått och fyllts på i dagar(!) säkert en vecka.
Jag längtar bara till imorgon då jag har haft tvätttid och kan packa väskan. Innan det är gjort så kommer jag garanterat känna mig nervös. Jag har så svårt att tänka mig att det är två dagar kvar tills jag ska åka, det känns alltid som att det när som helst ska bli dags att kasta sig iväg till flygplatsen för att inte missa planet. Tid har alltid varit min svaga sida. Det som oroat mig mest. Det har dock förändrats en del sen Danne kom in i mitt liv. Han har inte någon som helst koll på tid, kommer jämt försent och räknar alltid med att allting tar hälften så lång tid som det i verkliga fall gör. Jag har börjat kunna ta efter honom i vissa fall. Tex när jag ska träffa en kompis, då kommer jag ofta försent. Dock är jag fortfarande lika nervös när det gäller viktigare möten.

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0