långsamma dagar

Idag har jag varit på McDonalds dejt med Erika, hon kom hit till Sumpan och vi hade planerat en fika som fick äga rum på just Donken pga att alla cafeer var stängda. Jag tänkte ju inte på att det var lördag idag heller?!
Igår var mysiga Sofia här hela kvällen och vi lagade god mat, och slingade mitt hår! Så nu ser det alldeles ljust ut, alldeles perfekt nu till värmen och sommaren(läs våren).
Imorgon åker Danne iväg till härliga Sharm el sheikh, Egypten. Jag är dock kvar två dagar ensam här hemma innan även jag sticker. Jag ska hinna med att tvätta, städa, diska, bytta lakan, skura, damma, torka.. ja det ska nämligen vara perfekt rent till nästa söndag då vi kommer hem igen! Vill ju att min man ska kunna känna sig stolt över sin mycket unga kvinna och tänka att nu så har jag ju ändå gjort det absolut rätta valet av fru och mamma till mina barn. Vem vet han kanske blir så glad att han friar helt spontant?! Vad vore inte det? Suveränt säger jag!

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0