påskmiddag

Till min förskräckelse upptäckte jag precis att Ikea glömt att packa ner skruvarna till vår bokhylla. Riktigt surt för det betyder endast att vi måste åka förbi där idag.
Idag blir det en mysig middag med mina två bröder och Sofia. Sen blir det filmtajm med Dannes nyinköpta HD On Demand-box, och 50" plasma. Det blir så mysigt att kunna bjuda in vänner och både kunna bjuda på middag och soff+tv-mys. Det har inte varit möjligt på det senaste då vi haft en liten minitv lika stor som datorn, minibäddsoffa ( man knappt fått plats två i, dessutom riktigt obekväm att sitta i), och överbelastad lägenhet med alldeles för mycket saker i en alldeles för liten lägenhet. Inget man har velat visa upp vill säga!

kommentera mera
Postat av: jossss

ja gör så :)

Det kostar oftast mellan 100-300kr, du kan läsa mer på min designblogg http://jowsss.blogg.se/bloggdesign/.



Mvh josss

2010-04-03 @ 14:37:24
URL: http://jowsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0