söndag, påskdag

Denna dag har jag varit så slapp. Det enda nyttiga jag fått gjort var att laga lunch till bror och pojkvän, och städa iordning i köksskåpen. Däremot har disken inte orkats med och det bildar redan ett stort berg efter gårdagen.
Putte kom förbi och hämtade upp Jeppe så åkte de till Täby för ett Jehovas-möte. Som alltid på söndagar, så glad att inte deras far är min far. Då hade väl jag också kännt av ett dåligt samvete för honom och följt med på dessa urtråkig möten, som är helt betydelselösa för mig!
Jag har mest suttit framför vår nya TV hela dagen, mest tillsammans med Danne, men han har även tömt badrummet och fixat upp den tillfälliga duschen. Hemskt ofräscht fortfarande men ändå möjligt att duscha av sig. Nu känner jag väl att det börjar bli dags för en promenix ner till mataffären för frisk luft och middagsinköp. Jag kommer nog att få sitta själv hela kvällen eftersom Danne behöver komma ifrån lite och tar sig troligtvis till bästa vännen hans. Själv har jag ingen lust att varken åka iväg eller bjuda över någon, vi är ju trots allt inte riktigt i ordning än.

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0