tomt och ensamt

Jag kan inte sova och vet inte riktigt vad jag ska göra?! Jag ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska till min psykolog i Täby på morgonen. Det känns så ensamt och tomt här utan Danne. Han har inte ens ringt ännu :(
Vad gör man? Jag är så nojig, blir orolig och kan inte hålla mig lugn om han inte ringer och säger god natt.
Saknar dig!!

kommentera mera
Postat av: Lisa

Hej!



Det var jag som skrev på FL att jag kunde hjälpa dig med en ticker. Har inte haft tid tidigare tyvärr.



Men nu har jag lite tid. =0)



Vill du försöka själv eller ska jag hjälpa dig? Då det kanske är dumt att lägga in saker i koderna ifall man inte riktigt vet vad man gör, haha. ;0)

2010-04-13 @ 16:39:42
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0