underbart vårväder idag

Det har varit så extremt hektiskt senaste veckan och jag har inte haft ork till att logga in här på bloggen.
Det är väldigt tråkigt eftersom jag precis börjat komma in i bloggvärlden och hade en liten grupp av läsare. Men nu är jag tillbaka!



Idag åkte jag in till den stora staden och träffade Johanna, en underbar tjej som jag känner ifrån tiden då jag bodde i Åkersberga. Henne har jag inte sett på säkert ett och ett halvt år.
Vi åt, satt på en bänk i solen och pratade och gick runt en hel del och bara njöt. Det kändes supermysigt!
Lånade bilden från Facebook :)

kommentera mera
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow (Salander)

Nej men, jag visste inte att du hade blogg! :P



Ja det var hur mysigt som hälst! Hoppas vi kan ses snart igen :)

2010-05-02 @ 15:26:26
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0