passa på att få gratisgrejer!

Nu äter jag frukost, äntligen. Det spelar ingen roll vilken tid man går upp om mornarna, frukosten blir ändå aldrig av förrän vid lunchtid då Bobo sover midddag. Men det gör inget för idag hann jag med en halvtimmes träning :D
Strax ska jag duscha och sen åker vi in till stan för en dejt med Berga-tjejerna!

vill jag tipsa om en sida där du som småbarnsförälder kan få testa lite gratisgrejer!

Klicka här och bli en Buzzador! Det är helt gratis.

 

Just nu söker de speciellt efter dig med:
Barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Du kan alltså delta även om du är gravid och väntas föda inom dessa dagar.
Barn födda mellan 1 januari 2009 och 17 mars 2010.

Du kan förutom gratisprover även få presentkort från presentkorttorget.se om du registrerar dig före den
5 september!


Är du också småbarnsförälder?

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0