han börjar bli stor kille nu!

Idag hade vi inga planer jag och lill-Bo så vi tänkte hålla oss inne och mysa ner oss i vår fina soffa (som jag fortfarande är extremt nöjd med!) eftersom vädret inte var så lockande. Danne skulle på ett möte i närheten så han passade på att komma hem och luncha med mig. Jag gjorde iordning en sallad och bjöd på enchiladas från igår. Det var lika gott i dag och även Danne gillade det!

 

Sen ringde Sofia som hade slutat tidigt (hon pluggar första året på sin drömutbildning Naprapat!) och undrade om hon fick komma över så att vi kunde ta en promenad. Självklart. Hon kom och vi gick iväg neråt Lötsjön men så började det regna så vi tog bussen till centrum och köpte med oss lite wok och sushi. Sen var hon här hela kvällen. Vid 21 kom Danne hem och vi gick igenom Bobos kläder som var försmå. En del ska vi ge bort till en förening som hjälper flyktingar medan våra favoriter lagras i en kartong till att det förhoppningsvis kommer en till parvel om några år (gärna en lillebrorsa). Tänka sig vad snabbt han växer, när han föddes hade han strl 50-56 och nu börjar redan 68-kläderna passa! En del kläder som var i strl 50 kunde han aldrig använda, tyvärr.

 

En av våra favoritplagg "Getingdressen" fick åka ner i lådan bland de andra pytte-kläderna.

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0