Helgen i kort

Igår köpte vi en ny soffa:) En röd klassisk Ikea-soffa. Jag fick den begagnad för ett pangpris nere på myrorna. Senare hade jag en mysig dag inne i stan tillsammans med Johanna. Vi promenerade längs norr Mälarstrand till slussen där jag tog lite lunch på Tacobar och sen vandrade vi vidare längs Götgatan för att hitta en gata och därmed en affär Johanna ville se. Och efter lite amning på McDonalds skildes vi åt, och hem åkte jag och Bobo. Där väntade pappsen och vi invigde nya soffan och tillbringade kvällen framför TVn.

*
Idag var han ledig och väckte oss med videokameran i ansiktet. Han gör inget annat än att filma och fota lille Bobo. På kvällen åt vi middag på en fantastisk Spansk restaurang. Och det var riktigt smarrigt ska jag säga. Avslutade med en lång kvällspromenad längs sjöarna och till sist hyrde vi film.
.
Promenix

kommentera mera
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Det var jätte mysigt! Det får vi snart göra om :)

Åh det låter jätte mysigt! Är så glad för din skull att du fått en så bra familj och är så lycklig! Om någon förtjänar det så är det DU! <3

2010-08-24 @ 01:10:27
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se
Postat av: Susanna

Haha, vad det den där soffan som var där ni vi var inne på myrorna ? :) Massor av kram till dig vännen.

2010-09-16 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0