Magknip

Det har varit en tung dag idag med mycket skrikande, vyssjande, vaggande och tröstande. Bobo har magknip och det har bara blivit värre och värre på det senaste. Jag tror att man kan kalla det för kolik nu. Om kvällarna är det värst, ungefär vid tiden 21-24. Men även lunchtid kan vara problematiskt för honom. Han är gasig och pruttig. Jag har fått ett kolikbarn.
Och ikväll när jag skulle äta middag fick även jag erfara lite magknip. Jag har inte tid att äta om dagarna när jag är ensam med Bobo som gråter och skriker. Dessutom har jag ungefär noll i aptit. Och när jag väl äter får jag ont i magen.
På måndag ska vi träffa läkaren och prata om lillemanens problem. Tänk om vi kan komma fram till något om varför han har så ont. Eller något sätt att lindra det på. Får bara hoppas att vi genomlider helgen..

kommentera mera
Postat av: Fredrica

Håll ut älsklingen min. Jag tycker du är så duktig! Vi ses snart och så kan jag försöka hjälpa dig lite med ängeln.

2010-08-14 @ 00:18:33
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Lilla snutte! Och lilla Kim! Hoppas det blir bättre snart!

2010-08-14 @ 22:22:24
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0