onsdagen

Idag har jag haft en underbar dag tillsammans med min son. Vi tog oss ner till sjön med lite pastasallad och lite annat mysigt. Där satt vi i hela TVÅ timmar och njöt av det härliga sommarvädret. Efter lite amning somnade Bobo gott i vagnen och sov ända tills vi senare mötte upp pappa Danne på en av våra favoritrestauranger. Där tog jag mig en god dricka och sällskapade min man medan han åt middag, och matade sen Bobo innan vi åkte hem till lägenheten. När Bobo var nattad fastnade jag framför kanal5play och Den rätte för Rosing -och här sitter jag än. Men nu är det dags att krypa ner bredvid mina älsklingar och sussa gott (man måste ju passa på) tills det är dags för Bobos kvällsrunda.
Natti natti
Bobo myser i vagnen
Den stolta mamman med de 3 finnarna.
Deltagare i loppet iForm som vi tittade på medan vi åt.

kommentera mera
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Va härligt det låter. Hela två timmar! Det är så härligt väder ute nu så lika bra att passa på att njuta!

2010-08-14 @ 22:23:44
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0