Tjockmage

5 dagar innan Bobo föddes. Tjock och svullen.
Oh vad jag känner mig glad idag. Det beror på att jag har fått en massa viktiga saker gjorda. Bobo ville i vanlig ordning ammas strax före 7 i morse. Vi gick upp och satte oss i vardagsrummet. Efter det kände jag att det inte var någon ide att somna om, då jag lika gärna kunde passa på att röja lite innan vi skulle få besök. Jag städade både kök och vardagsrum medan Bobo och Danne sov vidare. När de vaknade tog jag en omgång med dammsugaren och så tillsist skurade jag toalett och handfat. Gud vad skönt det kändes efter den rengöringen. En perfekt start på dagen.

 

Vi har även handlat mat, nyttig sådan, och lagat goda enchiladas med kyckling.
Jag har bestämt mig för att börja ett nytt mat-liv. Inge godis och sötsaker och så ska jag försöka hålla koll på hur mycket kalorier jag stoppar i mig om dagarna. Måste även försöka mig på att hålla en matdagbok för att komma igång. Skulle det vara intressant om jag rapporterade i bloggen om träning och kost?

 


kommentera mera
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Oj jävlar! :D Jätte härlig bild!!

Ja absolut! Allt är kul att läsa om på bloggar!

2010-08-25 @ 17:13:50
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se
Postat av: Ingela - mamma till Isabell och Hampus

mycket spännande

2010-08-25 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0