Att vara med bebis

Det är helt obeskrivligt hur det känns att ha ett barn!
Just nu handlar allt bara om att lära känna min lille pluttas och hinna med att vila mellan amningarna. Han har ett enormt behov av att vara nära och speciellt att suga! Helst skulle han bara vilja ligga till bröstet tjugofyra sju. Det blir glest med uppdateringar här för tillfället eftersom orken och lusten till att skriva är borta för tillfället. Självklart ska jag skriva då och då för att inte mista alla söta läsare. Så kom ihåg det är bara en period som jag behöver lägga all min tid på min son och även min man, som har det jobbigt med arbete nu.
Men vi kommer snart på fötter och kan bygga upp strukturer och rutiner.

 

Men nu måste jag gå, Bobo ropar efter tutte! Och efter amningen ska vi åka till pappsen i Huddinge.

 


kommentera mera
Postat av: Lisa

Ja små bebisar brukar ofta vara vakna en del på nätterna. Hoppas det vänder sen och han sover hela nätter. =0)



En liten fråga, heter sonen Bobo eller är det bara något du kallar honom?!



Kram!

2010-07-21 @ 11:33:21
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0