dålig uppdatering

Man skulle kunna tro att jag varit och fött barn de senaste dagarna eftersom uppdateringen har legat på noll. Så är det dock inte utan istället för bloggen har jag helt enkelt valt solen och landet. Jag har de senaste dagarna bara vilat och väntat på bebisen.
Så kan det fortsätta då jag inte känner mig så kry. Jag har migrän från och till och känner mig allmänt seg och hängig denna tid. Jag njuter bara av att få dela så mycket tid med min man nu de sista dagarna! Vi hörs snart, om inte minst när Bobo är född!



kommentera mera
Postat av: Hannah

Hur kan du va så lugn människa :P det är coolt men hur klarardu det? själv har man panik varje dag inför förlossningen även fast man har 9 veckor kvar :P lycka till !

2010-07-06 @ 08:07:44
URL: http://hannahlinneaborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0