fetångest

Som vanligt när jag ska sova här i lägenheten så går det inte!
Det beror väl på att jag vet att datorn står i vardagsrummet och bara väntar på att få användas nätterna i ända...
Danne gick och lade sig för en och en halv timma sen men jag lade mig inte ens att försöka sova. Jag låg en stund bredvid honom i sängen och smekte hans rygg för att han skulle somna sött och när han bad mig släcka lampan sa jag bara: Jag har ont i magen, lite förvärkar, jag är nog vaken i natt. Och nu sitter jag här och läser bloggar. Det har tagit sin tid då alla uppdaterat som sjutton(??) de senaste dagarna då jag inte ens sneglat åt en dator.
Vem har egentligen lust att sitta och blogga när vädret varit så fint som det varit på det senaste??
*
Jag fick en jävla ångest precis. Hur i helskotta kan jag ha låtit mig själv bli så fet som jag blivit under graviditeten? Jag har gått upp mer än någon annan! Och tänk vad mycket snack det har varit om Katrin Z's viktuppgång. Alla säger att hon blev enorm, men jag då?
Hur ska jag lyckas bli slim och få tillbaka min fasthet efter detta? Danne älsklingen är lite oroad att jag kommer att skita i att träna när Bobo kommit. Fortsätta med allt godis och vara en tjock-Lisa i all evighet. Men som fan inte! Jag måste stålsätta mig och träna och bli sund. För snygg ska jag bli igen. Jag ska gå ner mina tjockkilon och bli minst lika fast och fin som innan.






Jag är minst lika stor jag.
Bildkälla

kommentera mera
Postat av: Johanna Rocky Iron Sparrow

Du kan ju gå åpå super många promenader timmarna i ända! Springa med barnvagnen är ju många som gör, gå på vattengympa kan du också och du vet väl att jag kan komma och vara barnvakt om du skulle vilja gå på gym någon gång eller flera gånger :)

2010-07-08 @ 17:01:14
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

Jag gick upp 20kg. Innan jag blev gravid vägde jag runt 39kg och vägde lite mer än 60kg som mest. Allt detta gick jag ned på drygt 3v men de har resulterat i mkt löst skin på magen så de kan vara värt att de tar ett tag för vikten att försvinna :)

2010-07-09 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0