idag

Idag vaknade ja med ont i magen och fick ställa in mitt möte med Terese som jag skulle ha träffat vid 12. Vi ska försöka oss på att ses imorgon istället.
Trots smärtan i magen och yrsel var jag tvungen att gå ner till barnmorskan för att ta lite prover. Tur att mvc ligger på samma gata! Proverna såg okej ut och jag fick gå hem efter en kvart. Problemet var att jag fick kraftiga värkar direkt när jag kom ut utanför huset. Jag blev sittandes en halvtimme på en bänk ojandes och visste inte riktigt om jag skulle lyckas ta mig hem, men det gick tillslut!
Och så har min kusin Sara varit här en stund och ätit pizza med mig, det var mysigt.
Nu ska jag ta och dricka min oboy som är senaste lasten.. medan jag väntar på att min bebis ska komma!

kommentera mera
Postat av: Amanda 18, mamma till världens vackraste Jolene.

Hopppas han kmr snart!

2010-07-01 @ 20:49:58
Postat av: Clara

Tack för en underbar blogg. Är inne här varje dag och kollar. Har ni något namn till lillen än? Och kommer Dannes ålder komma upp här i bloggen? Hoppas allt går bra med förlossningen, Stor KRAM

2010-07-02 @ 10:54:26
URL: http://claratornqvist.blogg.se/
Postat av: terese

:) aj aj för onda värkar! hoppas att bebisen inte drar ut på tiden :)

2010-07-02 @ 13:33:34
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0