åsättra

Jag är hos momo och vari och kommer att sova här:) Jag har varit här tillsammans med mammsen hela dagen. Det är skönt att vara undan så länge snickaren håller på i lägenheten. Jag åker antagligen hem först på kvällen i morgon så jag slipper komma dit när han jobbar.
Dessutom har jag heldag ensam med lilla Minttu eftersom de andra åker till Åland och shoppar över dagen.


.Minttu


.
Herregud det är inte ofta jag sover ifrån Danne. Det brukar vara extremt jobbigt, me det är något jag måste vänja mig vid. Det fungerar ju inte att vi aldrig ska kunna vara ifrån varann. Fast ikväll har det varit helt cool faktiskt, vi har pratat någon gång och så vet jag att jag kan ringa honom när som. Det var en helt annan sak när jag var i Norge förra påsken. Då kostar det sjukt mycket att ringa till honom och eftersom jag visste att jag inte kunde ringa när jag kände för det, blev det olidligt. Och det slutade med att Danne beställde en svindyr flygbiljett så att jag kunde komma hem tidigare. Det blev en fem-dagars trip istället för 17 tror jag..

kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0