inte så bra just nu

Jag har haft så extremt mycket de senaste dagarna med både skola, Bobo och hemmet. Jag sover ingenting om nätterna. Jag har inte tid att sova när Bobo sover, det är då jag får tid för allt nödvändigt som att äta och duscha. Just nu hamnar allt vad gäller städning åt sidan. Min kropp har tagit stryk och igår så sa den ifrån.
Återkommer när jag känner mig bättre!

kommentera mera
Postat av: Rocky Iron Sparrow

Åh nej! Säg till om du vill att jag kommer in någon dag och passar honom medans du städar eller sover och så! Eller om du vill att jag ska städa, hör av dig om du behöver mig :) Hoppas det blir bättre snart!

2010-09-04 @ 12:59:59
URL: http://fuckthesystem.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0