today

Ja idag hade jag tänkt mig tillbringa dagen inomhus, sovandes medan jag hade Danne hemma hela dagen. Dock kom vi på att vi behöver införskaffa en bärsele till skrutten. Efter en himla massa mys och klä-på-barn, byta-blöja, sminka-mamma och äta-lunch så kom vi till slut iväg till Södermalmen där vi ockuperade Babyproffsens avdelning av bärselar. Vi kom fram till att en Ergobaby skulle passa bra. Dock hade de bara en enda hemma och den var inte vidare fin i färgen. Vi lade undan en i svart i Länna som vi ska hämta till på måndag om vi inte hittar en billigare innan dess. Vi köpte iaf en adapter till vagnen så att vi nu kan använda babyskyddet direkt på vagn, skönt!

 

Efteråt mötte vi upp med en vän till Danne och vi tog en promenad, fika/matbit vid Zinkensdamm, och ytterligare en promenad längs vattnet.
Kom hem, handlat mat, åt, tittat på TV, tröstat liten magknipsbebis och nu har killarna lagt sig för natten. Jag själv sover nog i soffan i natt, jag misstänker att det är svårt att få plats i sängen, när de två somnar innan jag kommit brukar de bre ut sig ordentligt. God natt

 


kommentera mera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0